08.06.2013., subota

ŠTO TE NEMA?




 photo 6x595.jpg



 photo sve400400.jpg



 photo 6x595.jpg



Bila si mi najbolja!

Najdraža Toxe, opet sam ti bila na blogu i opet te nema, prežalosno mi je to.
Prošli put kada te nije bilo, rekla si da si bila u komi, ali obećala si, ako se to opet dogodi, da ćeš malo mignuti nožnim palcom. Stalno odlazim na tvoj blog gledati ima li te, hoćeš li više, migaš li barem… ali tebe nema i nema… i već mislim da nikada ne budeš niti došla…

A kada se samo sjetim kako smo se lijepo družile, baš smo se razumjele… imamo puno toga zajedničkoga, uvijek si bila spremna na šalu, zezale smo se, često do kasno u noć… ma znao me trbuh boljeti od smijeha, jer si izuzetno duhovito stvorenje…

Znala si se otkačiti kao nitko… o **bote, osjećam se kao da pišem nekrolog!…… Hehe, najbolje mi je bilo dok su te promovirali u kul blogericu i stavilo te na naslovnicu, a ti raspalila pisati, ni više, ni manje, nego - o pičićima!
Svi su te voljeli Toxe… čim bi objavila post, za kratko vrijeme već si imala jako puno komentara.
Sjećam se onoga maskenbala… jooj plesala sam sa Alexom… bili smo najljepši - no, dobro, to sada nije bitno… pa onda onaj ovršitelj-svršitelj… hahaha…

Rekla si bila da se hoćeš malo odmoriti… znam da vama Dalmošima treba malo duže odmaranje, ali fakat je sada to meni već tako predugo.
Što radiš, Toxe, jesi li dobro?, je li tvoja obitelj dobro? Fumaš li još uvijek?...

Ovdje na blogu, što ću ti reći?... je manje-više sve po starom… moj blog je i dalje jedan od najboljih… Alex i Euro su još uvijek najprostiji blogeri, … jooj, znaš da se NF dal u politiku?!… znaš u kojoj je stranci?... e baš ti neću reći, dođi pa vidi!… A Fra Gavun se prekrstio u Vra(žji) Gavun… Dražen se prometnul u najboljeg kuhara (još samo da se skine, hehe)… Obi-jebatga stalno na nekom godišnjem, pa bolovanje, pa kurizma, pa putovanje… uglavnom lijenčina, ali dođe… A i Kojoti, ma kako god zločesta bila, barem tu i tamo navrati, napiše koji sarkastični kom pa ode u nepoznatom smjeru…

A ima i tračeva! Znaš da si je Sredovječni kupil vikendicu… ne znam samo otkuda mu tolika lova u ovoj krizi, sigurno je konačno dobio na lotu. E, a Igniss navodno hoda sa nekom postarijom ružnjikavom gospođom, koja navodno nema ni sise ni ghuzice, božemprosti… mislim, ja ne znam… tak sam čula… Za Twirla se priča da su ga oteli izvanzemaljci, fakat, već dugo ga nitko nije vidio… Pa onda… eh da, Tina nikako da položi vozački, hehe… ma ne rugam se, samo velim… joj, a znaš da je Nataša počela nositi gaće?! … ne bih ja to vjerovala, ali sama mi je rekla… Imam još tračeva o njoj, ali ne mogu ovako javno, to ti moram prišapnuti… moraš doći Toxe, moraš.

Čuj Toxe, a da ti nas ne zajebavaš? Možda dođeš, i gledaš nas, uživaš kako nam nedostaješ, pa se nećeš javiti… možda se i smiješ… možda se i sada smiješ…
A možda si nasjela na priče da su blogeri luzeri… ma, luzeri su oni koji nemaju svoj hobi, a govore da im je dosadno… luzeri su oni koji su non stop na fejsu, i oni koji samo gledaju sapunice, koji po kafićima i gdjedrugdje pričaju o istome o čemu i mi, samo ne znaju to napisati kao mi… kao ti Toxe.

Eto, bila sam ti puno puta na blogu… ah da - i da znaš, sada sam se sjetila… nisam ti to nikada mogla reći u lice, ali sada kada nisi tu budem ti rekla: O, kako je grozna ona kombinacija žuto i zeleno na tvojemu blogu!... mrzim žuto i zeleno… gore od toga mi je samo žuto i smeđe… Eto, sada sam ti to rekla… ali ne smeta mi više… samo kada bi se ti vratila…

Uskoro će mi rođendan. Joj znaš kako bi to meni lepi dar bil da mi se ti pojaviš…

Toxe, dlučila sam da neću više ići na tvoj blog… nemrem više. Nadam se da ovaj moj post nije moj oproštaj od tebe… Vraćaj se Toxe… -T-O-X-E- … bem ti miša ludoga!, patim - ozbiljno ti to kažem. Ako se misliš vratiti vraćaj se, dok nisam skroz uvenula od žalosti.



NAPOMENA: Ispričavam se svim blogerima koje sam spominjala u postu, malo sam se našalila, nadam se da nema ljutnje… Ma sve samo da nekako namamim Toxicu da se vrati. Ovo bi moglo uspjeti. Samo da pročita…



A sada rubrika: RECIKLIRANJE JE MAJKA PONAVLJANJA!
(ponešto iz moje arhive)



Danas, mali podsjetnik na "BOMBAY":



TOXFOX




KOJOTICA




DRAŽEN
Personalize funny videos at Bombay TV by Graphéine - Graphiste




NACHTFRESSER (NF)
Personalize funny videos at Bombay TV by Graphéine - Agence de creation




FRA GAVUN
Personalize funny videos at Bombay TV by Graphéine - Creation de logos Lyon




ALEX
Personalize funny videos at Bombay TV by Graphéine - graphiste freelance




 photo 6x595.jpg



- 21:48 - UBIJ BLOGERA U MENI ! (55) - Isprintaj - #

B ru p 208 photo Brup208.jpg


F


B pr1 150
Designed by Teobalda
B br 208











.........................




.........................




.........................





(UMJESTO OPISA)




"A PREMDA JE

GOVORIO ZAOBILAZNO

I PONEKAD IZMIŠLJAO,

U NJEGOVOM SE GLASU

OSJEĆALA ISTINA,

JER SU MU OSJEĆAJI

BILI ISTINSKI."



- Sienkiewitz -





.........................




.........................




.........................

iv 208

j fin 208





.........................




.........................




.........................





iv 208

p 208

iv 208

.........................




.........................




.........................


ČITAM:


alex

amaterka

babl

blogdogg

brod u boci

builderica

chablis

cookandplay

daniela1

dražen

ed hunter

edo

euro

fra gavun

golden age

handmade cvjetići

hannah

hocemocenzuru

jin

joanna

knjižna buba

kulerica

lido

malo ti malo ja

matična ploča

mecabg

mickwar

Mjesečina

močvara

modesti

more ljubavi

mushin (CZ)

mushin (H)

mushin (HJC)

mushin (N)

nešto se kuha!

nachtfresser

nataša

neverin

nissnisa

obadžo

pametni zub

propheta nemo

seka smith

shadow of soul

simple minds

sredovječni udovac

suncokreti nad oblacima

Svemirske pjesme

teuta

tina.

tina-nakit

toma juda

tox fox

30 - 10

twirl

upitaj životinju

valcer

Vazektomija

vještičje sijelo

windfuckersister

Zvonka



.........................




.........................




.........................


ČEKAM ih:


dejmon 

kojotica

LudiSplitjo

Mutna H2O

teobaldin teatar


.........................




.........................




.........................


iv 208
Photobucket
Photobucket

.........................




.........................


..* A R H I V A *

.........................

RODBINA

IMAGINE

MIJENJAM OBIČAJE

ŠTO TE NEMA?

SLUČAJNO

BOJIM SE GLADI!

NIŠTA NIJE KAO PRIJE!

PARENJE KOKOŠIJU

NEVOLJA

JA NE BIH NIKADA

OPROSTILA SAM

MOJE PROLJEĆE

PENIS BONUS

MOJA NAJDRAŽA ZVJEZDICE!
(1.2.2013.)

SUMRAK
(27.1.2013.)

ZIMSKA DEPRESIJA

LANJSKI SNIJEG

KAKAV KARAKTER!
" _blank?>KAKAV KARAKTER!

SRETNA NOVA!

VRIJEME PRAŠTANJA

JA SAM SPREMNA!

PANIKA!

PROKLETSTVO
(13.12.2012.)

SJEĆANJE
(...12.2012.)

KAKO BI TO BILO?
(2.12.2012.)

TIME TO SAY...
(26.11.2012.)

ODBROJAVANJE
(21.11.2012.)

KAZNA

COLBEN

DIREKTAN PRIJENOS SMAKA

UMIREEEM!

GROZNO!

JEBENICA!

NOVA RAHELA

GRADOM

MIRChE DOJDI MI NA BLOG 3

AMAN MIRCHE, AMAN!

ČEGA SE JOŠ ODREĆI?

MIRChE DOJDI MI NA BLOG 2

TREBAM LI DELATI ZIMNICU?

HOĆU LI IKADA?

HAHAHA... ALEX!

NE SPOMINJITE OTKAZ

SVAĐE

MIRChE DOJDI MI NA BLOG 1

RECIDIV (NARAVNO BOMBAY!

TO JE SVE!

OPET BOMBAY!!!

TRES... TRES... BOMBAY I DALJE TRESE!

BOMBAY GROZNICA TRESE!

JOŠ FILMOVA!

JESEN

OKOŠTAVANJE

LIJEPA I(LI) PAMETNA
(10.9.2012.)

KAKO SAM PRESTALA BITI RAZMAŽENA
(7.9.2012.)

KAKO NASTAJE TRAČ
(4.9.2012.)

ŠTO SI U KAVU STAVILA
(2.9.2012.)

NAKON ANKETE
(...8.2012.)

ANKETA
(25.8.2012.)

OVOGA LJETA
(13.8.2012.)

ODMOR
(20.7.2012.)

POGODI SASTOJKE 11 - REZULTATI, RECEPT
(19.7.2012.)

ŠTO OBUĆI?

POGODI SASTOJKE 11

KUKCI, DEMONI, PROZORI

NA PLUS ČETRDESET

USIJANJE

ALA JE BILA OVDJE

IŠČUPANA

HOTELSKI NESTAŠLUCI

19.6.2012.

ROĐENDAN MOJE STARE

SAN

SWINGERI

KADA RODITELJI PUŠE TRAVU

POGODI SASTOJKE - SPECIJALNO IZDANJE

POGODI SASTOJKE OVOGA JELA

PUŽEVI

JA MENGELE

ZAGORSKA FEŠTA

BLOG, SWEET BLOG!

TRAG

JUHICA OD PROSA

RAZREDNICA 2

PRVI F MAJ

RAZREDNICA
(24.4.2012.)

BROJIM (20.4.2012.)

RATAR IZ DAVNINE

VOLJETI

IMAM ŽIVOT!

SRETAN USKRS 2012.!

HAHAHA, KAKO SAM IH...

VRAŽJA JAJA

GORKE SUZE

NEMIR

SAVIJAČA

KUGLA - APDEJT

TOTALNO U...

SPECIJALNO IZDANJE: NAĐI TU RIJEČ!

NAĐI TU RIJEČ!

TUŽNA PJESMA

NEGDJE POSTOJI BOG

PRINC ALEKSANDAR

MASKE

NEOBJAŠNJIVO

MAFINI

VAL... VAL... VALENTINOVO!

OPET SE BRINEM

TARA
MIRIM SE SA SUDBINOM

ONI DOLAZE

TEŠKO JE OBJASNITI

ZLEVKA

PROMJENA

LOŠE

UĐEMO LI - NAJEBALI SMO!
(21.1.2012.)

ZATIŠJE

ZVUKOVI, DODIRI, SJENE

DROBIM

NA NA NA

POSTBLAGDANSKA JADIKOVKA

KRATKA BOŽIĆNA PRIČA & ČESTITKA

HVALISANJE

HANS

ANĐELI I BOMBONI

NWO

KREATIVA

NAKURNJAK

TAJNA O TAJNI

MAURO

TRENUTAK KADA JE UMRO BORGES

OVA JESEN

MOJE MANE

DAMJANA

SVIJETLI TRENUTCI

GODIŠNJI ODMOR TOČKA KOM

VOLI LI ONA MENE UOPĆE?

MURPHYEV ZAKON

PLANKING

TEOBALDIN CIRKUS

OVISNA O BLOGU

BIRTHDAY (19.6.2011.)

.........................

Photobucket .........................





.........................


OD 22.1.2013.











Copyright ©

by Teobaldin teatar