26.05.2012., subota

POGODI SASTOJKE - SPECIJALNO IZDANJE

GGF



ssas



bosx



ssas



Dragi blogeri,

došlo je vrijeme da objavim naziv, sastojke i recept mojega jela, ali i rezultate vašega pogađanja u trećem krugu ove simpatične kulinarske igre.
Vjerojatno vas najviše zanima, i ja ću odmah reći: pobijedila je
Kojotica, sa deset pogođenih sastojaka! Ja joj čestitam! Ona priprema sljedeće jelo, a vjerujem da će pripremiti nešto posebno - ali jednostavno za pogađanje (ma vraga, vjerujem da će nas baš namjerno mučiti!).



Ovo moje jelo izmislila sam sama i zovem ga jednostavno:



KNEDLE OD PROSA I DINSTANI SOJINI KOMADIĆI SA POVRĆEM



Sastojci su sljedeći:

CRNO BRAŠNO - tip 1100
PROSO
VODA
SOL

SOJINI KOMADIĆI
LUK
CRVENA PEČENA PAPRIKA - gotova iz dućana
ZELENA SVJEŽA PAPRIKA
MLJEVENA ZAČINSKA PAPRIKA - slatka
BUĆINO ULJE
KOPRIVA - vrhovi
MRKVA
KONCENTRAT RAJČICE
SOL
PAPAR
RUŽMARIN
ORIGANO
"VEGETA NATUR"
VODA



A evo i vaših točnih pogodaka:



KOJOTICA - brašno, sol, luk, crvena paprika, papar, kopriva, mrkva, vegeta, rajčica, voda (10)
AMATERKA - soja, paprika, mrkva, kopriva, luk, brašno, rajčica, sol, papar (9)
NISA - soja, sol, vegeta, brašno, voda, crvena paprika, žuta paprika, mrkva, luk (9)
NEŠTO SE KUHA! - sol, brašno, soja, luk, mrkva, paprika, sol, papar (8)
COOKANDPLAY - mrkva, crvena paprika, žuta paprika, luk, kopriva, voda, sol. (7)
€URO - kopriva, luk, paprika, mrkva, rajčica (5)
TOXFOX - mrkva, pome, paprike, kapula, kopriva (5)
ANDREA - mrkva, sol, papar (3)
HANNAH - kopriva, paprika, pomidori (3)
PAMETNI ZUB - voda, brašno (2)
SEWEN - (+0)

Samo da napomenem da kod paprike niste svi baš bili precizni - bile su tri vrste - ali sve sam priznavala, jer ionako nije utjecalo na pobjedu.



Zahvaljujem svima koji su sudjelovali!

Moram ipak reći da su me muškarci malo razočarali (nije prvi put), jer su se mahom izvlačili, ali uglavnom su to uradili sa stilom i simpatično. (Fra Gavun i Kako sam smršavio 29kg? uz komplimente,
Sredovječnom kao isprika dobro došao njegov Blackberry.
NF se očito nije mogao sjetiti ničega osim Vegete, pa se onda izvukao na to da mu smeta glazba!
Nedavno se Obadzo hvalio sa svojim toćom od puževa, ali sada se eto nije usudio, a isto se hvalisao i Toma Juda kako on voli kuhati, pa brzo pobjegao sa mojega bloga.
Lemy me kao i obično, došao samo malo zezati, ali da je htio ozbiljno sudjelovati, ja bih mu posudila svoj blog!
Mirche - a znate njega…
No €uro me oduševio, on si je zaista dao truda - bravo, Euro! Sewen se isto potrudio - bravo i Sewen!
A Pametnom Zubu čestitam na maštovitosti - uostalom, on je uvijek maštovit.

No i neke cure su me razočarale (nije prvi put), nisu željele sudjelovati - ne znam zašto, kao da je problem skuhati neko jelo… kao da doma uopće ne kuhaju.
Znam da se Tina puno brine o životinjama, ali valjda i nekaj kuha za svoju obitelj - ili ne?
A Nataša me stvarno rasrdila - nije htjela sudjelovati, ali se zato cijelo vrijeme hvalila kako kuha ovo, pa ono, nudila recepte, davala linkove da pogledamo njena jela...
Ali zato je većina cura ozbiljno sudjelovala - svaka čast! Evo, Amaterka i Nisa su zaostale samo jedan bod za pobjednicom, a iza njih odmah slijedi Nešto se kuha!, pa Cookandplay… ona je spomenula rižino brašno, e to još nisam probala, baš bih mogla…
Potrudile su se i ToxFox, Andrea, HannahAndrea je čak pogodila da se radi o crvenoj pečenoj paprici, a Toxica se potrudila, iako reče da joj pičić bolan bio. Ali htjela mi uvaliti puževe, vragica jedna… bljak!
Hannah spomenula sejtan… pripremam i njega vrlo slično kao ove sojine komadiće, ali eto ovaj puta nije bio.
Hajde, Močvara nije željela pogađati, ali se barem ponudila za pranje pjata, znači nije lijenost u pitanju… možda jednostavno ne zna kuhati, hehe!

Još jedna mala primjedba, znademo svi da skoro u svako jelo ide voda, sol, ulje (masnoće), pa ipak, malo vas je to pogodilo, mislim da ulje nitko nije spomenuo.



RECEPT:

(Uvijek radim sve od oka, ne mjerim precizno)



jelo a



Knedle od prosa:

Jedna šalica za čaj prosa, koje je prethodno isprano pod mlazom vode u cjediljki, stavi se kuhati u duplo toliko vode, posoli se i kuha na sasvim laganoj vatri, poklopljeno, dok voda ne ukuha - a to traje oko desetak minuta.
Malo se ohladi i doda toliko brašna da se napravi smjesa, tako gusta da se mogu formirati male knedlice - po volumenu to ispada koliko i prosa.
Nije dobro umješavati previše brašna, jer knedlice postanu tvrde - zato proso mora upiti svu vodu ili biti dobro ocijeđeno, ako je kuhano (mekano), a nije isparila sva voda.
U loncu se zavrije voda i unutra stave knedle kuhati. Kuhaju se vrlo kratko, pet šest minuta od kada počne vreti... knedlice kada isplivaju na površinu, gotove su.
Izvade se van i gotovo. Dobro je poklopiti ih da se okolo ne stvrdne korica, dok se ne serviraju.



Sojini komadići i povrće:

U zdjelici vrele vode namoče se sojini komadići (isto otprilike jedna šalica za čaj, a vode toliko da ih potopi). To se posoli, popapri, doda se žličica Vegete, malo ružmarina i malo origana. Odstoji desetak minuta.
U drugu posudu se pofure vrhovi mladih kopriva (pet, šest), a onda ocijede nakon par minuta i izrežu na sitno (poput špinata).
U tavi na malo bučinog ulja (može i maslinovo ili suncokretovo) popržiti glavicu sitno sjeckanog luka. Doda se zatim narezana zelena paprika i to se isto malo poprži. Dodajemo i žličicu mljevene paprike, promiješamo i odmah dodajemo i sojine komadiće (skupa sa vodom i začinima u kojem se namakalo), koprive i jednu naribanu mrkvu, a onda i pečenu crvenu papriku.
To sve poklopiti i pustiti da krčka na lakanoj vatri nekoliko minuta (dok mrkva bude mekana). Ako je potrebno, doliti malo vode.
Zatim se doda žlica koncentrata od rajčice i opet malo promješa i prokuha par minuta i onda je gotovo.



knedlice
Za moju mnogobrojnu obitelj treba puno knedlica.


prosox
Proso je žitarica (za one koji ne znaju). Oljušteno proso jedu
ljudi, a neoljušteno ptice.


soja
Sojini komadići - ovi su najbolji.


braano crno
Crno brašno tip 1100 sadrži puno više bjelančevina nego
druga brašna. Odlično povezuje sastojke, tako da ne moram
koristiti jaje. Zbog toga ga koristim i za palačinke i popećke.



veg net
"Vegeta natur" - bez dodanih pojačivača okusa, aroma i bojila.



Još jednom, hvala svima! Veselim se sljedećem krogu, a to je kod Kojotice.



ssas



Mala glazbena nagrada za pobjednicu i sve sudionike:







- 23:07 - UBIJ BLOGERA U MENI ! (49) - Isprintaj - #

B ru p 208 photo Brup208.jpg


F


B pr1 150
Designed by Teobalda
B br 208











.........................




.........................




.........................





(UMJESTO OPISA)




"A PREMDA JE

GOVORIO ZAOBILAZNO

I PONEKAD IZMIŠLJAO,

U NJEGOVOM SE GLASU

OSJEĆALA ISTINA,

JER SU MU OSJEĆAJI

BILI ISTINSKI."



- Sienkiewitz -





.........................




.........................




.........................

iv 208

j fin 208





.........................




.........................




.........................





iv 208

p 208

iv 208

.........................




.........................




.........................


ČITAM:


alex

amaterka

babl

blogdogg

brod u boci

builderica

chablis

cookandplay

daniela1

dražen

ed hunter

edo

euro

fra gavun

golden age

handmade cvjetići

hannah

hocemocenzuru

jin

joanna

knjižna buba

kulerica

lido

malo ti malo ja

matična ploča

mecabg

mickwar

Mjesečina

močvara

modesti

more ljubavi

mushin (CZ)

mushin (H)

mushin (HJC)

mushin (N)

nešto se kuha!

nachtfresser

nataša

neverin

nissnisa

obadžo

pametni zub

propheta nemo

seka smith

shadow of soul

simple minds

sredovječni udovac

suncokreti nad oblacima

Svemirske pjesme

teuta

tina.

tina-nakit

toma juda

tox fox

30 - 10

twirl

upitaj životinju

valcer

Vazektomija

vještičje sijelo

windfuckersister

Zvonka



.........................




.........................




.........................


ČEKAM ih:


dejmon 

kojotica

LudiSplitjo

Mutna H2O

teobaldin teatar


.........................




.........................




.........................


iv 208
Photobucket
Photobucket

.........................




.........................


..* A R H I V A *

.........................

RODBINA

IMAGINE

MIJENJAM OBIČAJE

ŠTO TE NEMA?

SLUČAJNO

BOJIM SE GLADI!

NIŠTA NIJE KAO PRIJE!

PARENJE KOKOŠIJU

NEVOLJA

JA NE BIH NIKADA

OPROSTILA SAM

MOJE PROLJEĆE

PENIS BONUS

MOJA NAJDRAŽA ZVJEZDICE!
(1.2.2013.)

SUMRAK
(27.1.2013.)

ZIMSKA DEPRESIJA

LANJSKI SNIJEG

KAKAV KARAKTER!
" _blank?>KAKAV KARAKTER!

SRETNA NOVA!

VRIJEME PRAŠTANJA

JA SAM SPREMNA!

PANIKA!

PROKLETSTVO
(13.12.2012.)

SJEĆANJE
(...12.2012.)

KAKO BI TO BILO?
(2.12.2012.)

TIME TO SAY...
(26.11.2012.)

ODBROJAVANJE
(21.11.2012.)

KAZNA

COLBEN

DIREKTAN PRIJENOS SMAKA

UMIREEEM!

GROZNO!

JEBENICA!

NOVA RAHELA

GRADOM

MIRChE DOJDI MI NA BLOG 3

AMAN MIRCHE, AMAN!

ČEGA SE JOŠ ODREĆI?

MIRChE DOJDI MI NA BLOG 2

TREBAM LI DELATI ZIMNICU?

HOĆU LI IKADA?

HAHAHA... ALEX!

NE SPOMINJITE OTKAZ

SVAĐE

MIRChE DOJDI MI NA BLOG 1

RECIDIV (NARAVNO BOMBAY!

TO JE SVE!

OPET BOMBAY!!!

TRES... TRES... BOMBAY I DALJE TRESE!

BOMBAY GROZNICA TRESE!

JOŠ FILMOVA!

JESEN

OKOŠTAVANJE

LIJEPA I(LI) PAMETNA
(10.9.2012.)

KAKO SAM PRESTALA BITI RAZMAŽENA
(7.9.2012.)

KAKO NASTAJE TRAČ
(4.9.2012.)

ŠTO SI U KAVU STAVILA
(2.9.2012.)

NAKON ANKETE
(...8.2012.)

ANKETA
(25.8.2012.)

OVOGA LJETA
(13.8.2012.)

ODMOR
(20.7.2012.)

POGODI SASTOJKE 11 - REZULTATI, RECEPT
(19.7.2012.)

ŠTO OBUĆI?

POGODI SASTOJKE 11

KUKCI, DEMONI, PROZORI

NA PLUS ČETRDESET

USIJANJE

ALA JE BILA OVDJE

IŠČUPANA

HOTELSKI NESTAŠLUCI

19.6.2012.

ROĐENDAN MOJE STARE

SAN

SWINGERI

KADA RODITELJI PUŠE TRAVU

POGODI SASTOJKE - SPECIJALNO IZDANJE

POGODI SASTOJKE OVOGA JELA

PUŽEVI

JA MENGELE

ZAGORSKA FEŠTA

BLOG, SWEET BLOG!

TRAG

JUHICA OD PROSA

RAZREDNICA 2

PRVI F MAJ

RAZREDNICA
(24.4.2012.)

BROJIM (20.4.2012.)

RATAR IZ DAVNINE

VOLJETI

IMAM ŽIVOT!

SRETAN USKRS 2012.!

HAHAHA, KAKO SAM IH...

VRAŽJA JAJA

GORKE SUZE

NEMIR

SAVIJAČA

KUGLA - APDEJT

TOTALNO U...

SPECIJALNO IZDANJE: NAĐI TU RIJEČ!

NAĐI TU RIJEČ!

TUŽNA PJESMA

NEGDJE POSTOJI BOG

PRINC ALEKSANDAR

MASKE

NEOBJAŠNJIVO

MAFINI

VAL... VAL... VALENTINOVO!

OPET SE BRINEM

TARA
MIRIM SE SA SUDBINOM

ONI DOLAZE

TEŠKO JE OBJASNITI

ZLEVKA

PROMJENA

LOŠE

UĐEMO LI - NAJEBALI SMO!
(21.1.2012.)

ZATIŠJE

ZVUKOVI, DODIRI, SJENE

DROBIM

NA NA NA

POSTBLAGDANSKA JADIKOVKA

KRATKA BOŽIĆNA PRIČA & ČESTITKA

HVALISANJE

HANS

ANĐELI I BOMBONI

NWO

KREATIVA

NAKURNJAK

TAJNA O TAJNI

MAURO

TRENUTAK KADA JE UMRO BORGES

OVA JESEN

MOJE MANE

DAMJANA

SVIJETLI TRENUTCI

GODIŠNJI ODMOR TOČKA KOM

VOLI LI ONA MENE UOPĆE?

MURPHYEV ZAKON

PLANKING

TEOBALDIN CIRKUS

OVISNA O BLOGU

BIRTHDAY (19.6.2011.)

.........................

Photobucket .........................





.........................


OD 22.1.2013.











Copyright ©

by Teobaldin teatar