17.02.2012., petak

NEOBJAŠNJIVO




fp



Čudne i meni neobjašnjive stvari događaju mi se i dalje. Evo opet prije par dana. Nisam vam odmah o tome pisala, jer ionako mi mnogi ne vjeruju… mislili bi: evo, pa zar opet? Ali kopka me, mislim si, pa na kraju ovo je moj dnevnik i pišem ga prvenstveno radi sebe.

Prije par dana… sada se snijeg već počeo pomalo topiti... ali tada, prije par dana zima je bila u punom zamaku, bilo je užasno hladno, a snijeg napadao. Po toj zimi, morala sam otići u jedno obližnje selo nekim poslom. Nevoljko sam išla, jer iako su putevi bili prohodni, vožnja nije bila ugodna i van je išao samo tko je baš morao. Moj pas Atila, čim je vidio da se spremam, skoči na noge da bi išao sa mnom. I inače ga često vodim sa sobom, kad god je to moguće, pa ga povedoh i sada.

Tog poslijepodneva, nakon obavljenog posla, ubrzala sam svoj povratak kući, jer je nebo bilo tmurno, izgledalo je kao da će svakog časa opet početi padati snijeg.

Vozimo se tako, ali baš na pustom nenaseljenom dijelu puta, Atila počne pokazivati znakove nervoze, kao da želi van. Pomislim, što da ne, stat ću neka obavi što mora, neka malo protegne noge, prošnjofa okolo, pa smo onda mirni. Stanem na pustoj cesti, Atila iskoči van, a ja zapalim cigaretu.

Stojim tako, pomalo se smrzavam i gledam okolo. Nigdje žive duše, samo pustoš. Atila se malo udaljio, a ja se počnem čuditi i diviti se kako je sve pusto i kako je sve, ali baš sve, bijelo - cesta, livade sa strane, obližnja šumica, bregovi u daljini i nebo. Nebo je bilo tmurno puno snijega, koji samo što nije opet počeo. Čak mi je i bila malo smiješna situacija kako stojim usred ničega, oko mene nigdje nikoga… Stajala sam tako par trenutaka.

Sjetim se Atile - gdje je? Naglo se okrenem i ugledam… na dvadesetak metara od mene ugledam ne veliko, ali blješćeće svjetlo, zapravo bilo je to kao neka svijetleća kugla. Lebdjela je na visini, ne znam, možda između jednog i dva metra. Ali, samo par trenutaka. Zabezeknuto sam stajala… ali ona je nestala. Zaboga što je to?! Ne, nije mi se učinilo, vidjela sam ju! Ali… gdje je sad?

Instinktivno se opet okrenem na drugu stranu, kamo sam prije gledala i onda ponovim isti pokret, naglo se okrenem suprotno u nadi da ću ju opet vidjeti, jer ako se radilo samo o nekoj optičkoj iluziji, da ponovo to doživim. No ništa! Ništa više.
Inače, nikakvog svjetla nije bilo, ni sa zemlje ni sa neba, nebo je bilo tmurno, ni snijeg nije svjetlucao… nije bila nikakva refleksija, fatamorgana. Ipak znam što sam vidjela - bila je tu i taj trenutak dva ta kugla kao da je gledala u mene.

Brzinom iste te svjetlosti pokrenem se, nisam imala vremena razmišljati.
- Atila! Hvala bogu da si tu…- pozovem psa, on uskoči u auto, sjedne ozada na svoje mjesto i ja krenem bez oklijevanja. Pobjeći odavde, što prije stići doma - bila je moja misao. Nisam čak bila ni toliko uplašena, koliko šokirana. Pa ipak baš zato vozila sam polako i oprezno, samo da nedajbože ne zapadnem negdje u snijeg i ne ostanem na tom ukletom putu. Kao ukletom, jer kasnije se tek sjetih da niti tamo, a niti natrag, baš na tom dijelu gdje nema kuća, nisam toga dana srela apsolutno nikoga, što je čudno, jer unatoč snijegu, na ostalim dijelovima te ceste promet je bio prilično gust.

Vozim se tako i razmišljam, što bi to moglo biti, stalno vrtim film unazad i tada se sjetim da se ta svijetleća kugla pojavila zapravo na mjestu gdje je netom prije toga bio Atila i da tada Atilu nigdje nisam vidjela. Snijeg je bio dubok i on nije išao daleko… ali tada ga nisam vidjela, a kada sam sljedećeg trenutka pogledala na drugu stranu, pa se ponovo naglo okrenula, nije bilo kugle više… a točno na tom mjestu stajao je - Atila! Dakle, vozim se, pas je iza mene i upravo mi tada prođe glavom misao:
- Da nije možda.. da nije Atila… Ne! Nee, ne i ne! To ne smijem misliti

Iza svojih leđa povremeno sam čula tiho, podmuklo Atilino režanje.



SNIJEG NA CESTI H
I još nešto vrlo zanimljivo, ovo je isto to mjesto - mjesto gdje se to dogodilo, ali to sam slikala desetak dana prije, kada sam isto prolazila tim putem. Tada je bio napadao prvi snijeg, pa sam poslikala da pokažem svojima doma kako je tu već napadao velik snijeg po cesti.



Te noći ležala sam u krevetu, ali san mi nije dolazio na oči. Ono što sam vidjela zbunilo me i uznemirilo. Međutim, možda i ne bi toliko, jer svašta sam već doživjela, ali sjetila sam se bila priče, koju sam davno, još kao dijete čula od moje bake.

Moj pradeda Konstantin, kada se 1917. vratio sa galicijskog fronta ispričao je svojoj obitelji, a godinama kasnije i moja baka nama, jednu priču, koju sam ja bila zaboravila. Ali nakon što sam vidjela onu svjetleću kuglu, kada sam se uplašena vozila doma, ta priča je odjednom oživjela nakon toliko godina.

Jedne hladne zimske večeri, vojnici su se odmarali, ali oni koji su bili budni, među njima i moj pradjed, vidjeli su neku čudnu svjetleću kuglu. Nisu znali što je to. Dok su razmišljali što bi, ona je nestala. Međutim, pojavila se i sljedeću noć i opet ubrzo nestala. I tako par večeri za redom. Baš tih noći nisu bile nikakve borbe i vladala je neopisiva tišina. A onda jedne noći pojavila se vrlo blizu i oni su zapucali u nju. Kugla je nestala. Sutradan ujutro, točno na mjestu gdje se bila ukazala, pronašli su mrtvoga upucanoga psa. Bio je to pas lutalica, koji je odnekud došao, pratio ih, a oni su mu davali hranu.

Uznemirena sam zbog toga. Primijetila sam da se Atila u zadnje vrijeme nekako promijenio. Često počne režati na mene iz čistoga mira. Pogledam što mu je, a on me gleda u oči i potiho reži. To me plaši, ali ne smijem pokazati strah. Najčešće samo skrenem pogled i nastavim sa svojim poslom, ali nije mi ugodno biti sama sa njim.

Od tada, pokušavam se nekako smiriti... Sama sebe uvjeravam da je to možda bila neka optička varka... a ona priča moga pradjeda Koste da je izmišljena. Možda je smo plašio moju baku - svoju kćer... možda nije želio da ide van sama noću.

Pa ipak to svjetlo, ta svjetleća kugla... - ipak sam ju vidjela!



fp



- 20:51 - UBIJ BLOGERA U MENI ! (32) - Isprintaj - #

B ru p 208 photo Brup208.jpg


F


B pr1 150
Designed by Teobalda
B br 208











.........................




.........................




.........................





(UMJESTO OPISA)




"A PREMDA JE

GOVORIO ZAOBILAZNO

I PONEKAD IZMIŠLJAO,

U NJEGOVOM SE GLASU

OSJEĆALA ISTINA,

JER SU MU OSJEĆAJI

BILI ISTINSKI."



- Sienkiewitz -





.........................




.........................




.........................

iv 208

j fin 208





.........................




.........................




.........................





iv 208

p 208

iv 208

.........................




.........................




.........................


ČITAM:


alex

amaterka

babl

blogdogg

brod u boci

builderica

chablis

cookandplay

daniela1

dražen

ed hunter

edo

euro

fra gavun

golden age

handmade cvjetići

hannah

hocemocenzuru

jin

joanna

knjižna buba

kulerica

lido

malo ti malo ja

matična ploča

mecabg

mickwar

Mjesečina

močvara

modesti

more ljubavi

mushin (CZ)

mushin (H)

mushin (HJC)

mushin (N)

nešto se kuha!

nachtfresser

nataša

neverin

nissnisa

obadžo

pametni zub

propheta nemo

seka smith

shadow of soul

simple minds

sredovječni udovac

suncokreti nad oblacima

Svemirske pjesme

teuta

tina.

tina-nakit

toma juda

tox fox

30 - 10

twirl

upitaj životinju

valcer

Vazektomija

vještičje sijelo

windfuckersister

Zvonka



.........................




.........................




.........................


ČEKAM ih:


dejmon 

kojotica

LudiSplitjo

Mutna H2O

teobaldin teatar


.........................




.........................




.........................


iv 208
Photobucket
Photobucket

.........................




.........................


..* A R H I V A *

.........................

RODBINA

IMAGINE

MIJENJAM OBIČAJE

ŠTO TE NEMA?

SLUČAJNO

BOJIM SE GLADI!

NIŠTA NIJE KAO PRIJE!

PARENJE KOKOŠIJU

NEVOLJA

JA NE BIH NIKADA

OPROSTILA SAM

MOJE PROLJEĆE

PENIS BONUS

MOJA NAJDRAŽA ZVJEZDICE!
(1.2.2013.)

SUMRAK
(27.1.2013.)

ZIMSKA DEPRESIJA

LANJSKI SNIJEG

KAKAV KARAKTER!
" _blank?>KAKAV KARAKTER!

SRETNA NOVA!

VRIJEME PRAŠTANJA

JA SAM SPREMNA!

PANIKA!

PROKLETSTVO
(13.12.2012.)

SJEĆANJE
(...12.2012.)

KAKO BI TO BILO?
(2.12.2012.)

TIME TO SAY...
(26.11.2012.)

ODBROJAVANJE
(21.11.2012.)

KAZNA

COLBEN

DIREKTAN PRIJENOS SMAKA

UMIREEEM!

GROZNO!

JEBENICA!

NOVA RAHELA

GRADOM

MIRChE DOJDI MI NA BLOG 3

AMAN MIRCHE, AMAN!

ČEGA SE JOŠ ODREĆI?

MIRChE DOJDI MI NA BLOG 2

TREBAM LI DELATI ZIMNICU?

HOĆU LI IKADA?

HAHAHA... ALEX!

NE SPOMINJITE OTKAZ

SVAĐE

MIRChE DOJDI MI NA BLOG 1

RECIDIV (NARAVNO BOMBAY!

TO JE SVE!

OPET BOMBAY!!!

TRES... TRES... BOMBAY I DALJE TRESE!

BOMBAY GROZNICA TRESE!

JOŠ FILMOVA!

JESEN

OKOŠTAVANJE

LIJEPA I(LI) PAMETNA
(10.9.2012.)

KAKO SAM PRESTALA BITI RAZMAŽENA
(7.9.2012.)

KAKO NASTAJE TRAČ
(4.9.2012.)

ŠTO SI U KAVU STAVILA
(2.9.2012.)

NAKON ANKETE
(...8.2012.)

ANKETA
(25.8.2012.)

OVOGA LJETA
(13.8.2012.)

ODMOR
(20.7.2012.)

POGODI SASTOJKE 11 - REZULTATI, RECEPT
(19.7.2012.)

ŠTO OBUĆI?

POGODI SASTOJKE 11

KUKCI, DEMONI, PROZORI

NA PLUS ČETRDESET

USIJANJE

ALA JE BILA OVDJE

IŠČUPANA

HOTELSKI NESTAŠLUCI

19.6.2012.

ROĐENDAN MOJE STARE

SAN

SWINGERI

KADA RODITELJI PUŠE TRAVU

POGODI SASTOJKE - SPECIJALNO IZDANJE

POGODI SASTOJKE OVOGA JELA

PUŽEVI

JA MENGELE

ZAGORSKA FEŠTA

BLOG, SWEET BLOG!

TRAG

JUHICA OD PROSA

RAZREDNICA 2

PRVI F MAJ

RAZREDNICA
(24.4.2012.)

BROJIM (20.4.2012.)

RATAR IZ DAVNINE

VOLJETI

IMAM ŽIVOT!

SRETAN USKRS 2012.!

HAHAHA, KAKO SAM IH...

VRAŽJA JAJA

GORKE SUZE

NEMIR

SAVIJAČA

KUGLA - APDEJT

TOTALNO U...

SPECIJALNO IZDANJE: NAĐI TU RIJEČ!

NAĐI TU RIJEČ!

TUŽNA PJESMA

NEGDJE POSTOJI BOG

PRINC ALEKSANDAR

MASKE

NEOBJAŠNJIVO

MAFINI

VAL... VAL... VALENTINOVO!

OPET SE BRINEM

TARA
MIRIM SE SA SUDBINOM

ONI DOLAZE

TEŠKO JE OBJASNITI

ZLEVKA

PROMJENA

LOŠE

UĐEMO LI - NAJEBALI SMO!
(21.1.2012.)

ZATIŠJE

ZVUKOVI, DODIRI, SJENE

DROBIM

NA NA NA

POSTBLAGDANSKA JADIKOVKA

KRATKA BOŽIĆNA PRIČA & ČESTITKA

HVALISANJE

HANS

ANĐELI I BOMBONI

NWO

KREATIVA

NAKURNJAK

TAJNA O TAJNI

MAURO

TRENUTAK KADA JE UMRO BORGES

OVA JESEN

MOJE MANE

DAMJANA

SVIJETLI TRENUTCI

GODIŠNJI ODMOR TOČKA KOM

VOLI LI ONA MENE UOPĆE?

MURPHYEV ZAKON

PLANKING

TEOBALDIN CIRKUS

OVISNA O BLOGU

BIRTHDAY (19.6.2011.)

.........................

Photobucket .........................





.........................


OD 22.1.2013.











Copyright ©

by Teobaldin teatar