04.04.2011., ponedjeljak

TEOBALDIN CIRKUS




P 40 - 298P 40 - 298



Pitam se što bi bilo da me jedne davne godine usvojila "teta Neška" iz Rijeke. Ni ime joj ne znam. Je li bila Snježana, Nevia, Nevenka…
Barem jedan dio svoga života bila bih Riječanka, a možda još i uvijek - to jedino znam. Ali teta Neška nije imala nikakve šanse naspram ostalih, jer je bila stara cura u svojim tridesetima. Još uvijek imam dvije male fotografije nas dviju iz naše zadnje šetnje parkom, koje je ona poklonila i molila moju mamu da sačuva za mene.

U nekim svojim besanim noćima, koje su se počele vrlo rano javljati kod mene, zamišljala sam moguće svoje obitelji. Kad god nešto ne bi bilo u redu ili kad mi je nešto nedostajalo, nečim nisam bila zadovoljna, meni se javljala ideja o nekoj mogućoj drugoj obitelji. Njih dvadesetak sa one liste. Tako sam na neki način imala slobodu da se seljakam bilo gdje i pripadam bilo kome. Ubrzo se oko mene stvorio krug raznih likova, rodbine i prijatelja. Broj je davno prerastao dvadest, jer ja sam si uzimala sve veću slobodu. Svaka sloboda se plaća, a ja svoju plaćam nepotpunim osjećajem pripadnosti.

Nikad nisam potpuno pripadala nikome. Čim bi se pojavila ta mogućnost, ja bih brzo uzmaknula, jer nisam željela ulaziti u nepoznato područje. To se kasnije pokazalo u mojim vezama, koje su uvijek bivale prekinute prije nego bi bile do kraja ostvarene. Postojala je jedna crta preko koje ja nikako ne bih mogla prijeći. Tmurna i zlokobna, koja je bila gotovo tjelesna, ponekad sam ju vidjela, ali kad sam ju gotovo mogla dodirnuti, ja bih počela osiguravati svoj iskejp. Tada je na scenu iskakala moja zločesta ćud, koja je mela sve pred sobom i osiguravala mi dovoljno prostora za disanje.

Oduvijek je noć bila moja kraljica! Da vodila sam dvostruki život. Jer kako bi svi drugi polazili na spavanje, moji likovi bi uskrsavali jedan za drugim. A izgledali su zaista čudno. Imali su lica ljudi iz knjiga, časopisa, sa ulice, pitaj boga otkud sam ih pokupila i sakupila. Odjenuti u haljine, kapute, šalove, koje sam pobrala po nekim izlozima ili katalozima.
Ta moja velika obitelj prije je ličila na cirkus nego na obitelj. Bio je to Teobaldin cirkus. Danas je preimenovan u Teobaldin teatar. Jer kad je riječ o cirkusu, ljudi se počnu smijati, a teatar ipak malo otmjenije zvuči i ozbiljnije se shvaća.

Uvijek kada bih se našla u nekom drugom gradu, počela bih se osvrtati oko sebe, srce bi mi počelo lupati, kao što i sada nenormalno lupa i valjda zato onda i ja tako sad nabijam, po tipkovnici… (izgovaram čarobne riječi: Smiri se Baldina!)... Obavezno se upuštam, dakle u tom gradu, u samotnu šetnju i zagledam kuće. Tražim svoju. Ako su zgrade, tražim svoju zgradu, kat, čak i prozor. Tu sam već preblizu! Okrenem se na peti i naglo promijenim smjer. Puno puta sam znala zamoliti svoju intuiciju da mi pomogne. I uvijek bi me odvela nekamo. Ali ja nikad neću saznati, jesam li bila u pravu što sam joj vjerovala. Kako god bilo, u svakom gradu imala sam svoj dom.

S vremenom su se stanari Teobaldinog cirkusa počeli osipavati. Nisu umirali, samo su nestajali. Padali su u zaborav (ne volim to reći, jer počnem osjećati krivicu) valjda.

Zadnja je ostala Eržika Szabo, njoj dugo nisam dala da ode. Bila mi je najbolja prijateljica, iako po godinama mogla mi je biti mama. Bila je najružnija. I ne samo to bila je i vrlo zločesta. Ali opet, vrlo nježno prijateljstvo nas je povezivalo. Uvijek sam ju prekoravala zašto je tako zapuštena i staromodna. Sjećam se da sam joj govorila: "Pa pogledaj mene kako sam ja elegantna i isfurana." A ona mi odgovarala: "Ti si Teobalda, a ja moram ostati Eržika." Bila je krupna i jaka. Nosila je one ružne naočale sa velikom dioptrijom i debelim okvirima, nije se depilirala, a na nosu je imala poveliku crnu bradavicu. Ponekad sam je se i bojala. Bila je tako ružna da ju nitko, ja mislim, ne bi htio, osim mene. (Nije bilo opasnosti da mi ju netko ukrade)... Ona se brinula za mene, uz nju sam se naučila kuhati, dok sam često gledala kako ona kuha, heklati i plesti.

Jednog dana Eržebet je spakovala svoje stvari i vratila se u Szigetvar, svojoj rodbini. Lijepo smo se pozdravile, nisam plakala.

U Rijeci živi moj stric... teško je bolestan i nepokretan... sada je u staračkom domu, na Kantridi i ja ga povremeno posjećujem.
Al obavezno odem u grad i posjetim "svoju kuću". Međutim nedavno kad sam bila, doživjela sam šok. Nje više nema, sada je tamo neko gradilište. Plakala sam. (Češće plačem za stvarima i životinjama nego za ljudima.)

Teobaldin cirkus selio se bezbroj puta. Odnedavno ima zaista čudnu adresu... useljavaju se opet novi stanari... neobični likovi i ja s njima: Blog.hr b.b.!.



P 40 - 298P 40 - 298



A 31 - 400



P 40 - 298P 40 - 298



A sad bih nešto nježno:







- 06:02 - UBIJ BLOGERA U MENI ! (0) - Isprintaj - #

B ru p 208 photo Brup208.jpg


F


B pr1 150
Designed by Teobalda
B br 208











.........................




.........................




.........................





(UMJESTO OPISA)




"A PREMDA JE

GOVORIO ZAOBILAZNO

I PONEKAD IZMIŠLJAO,

U NJEGOVOM SE GLASU

OSJEĆALA ISTINA,

JER SU MU OSJEĆAJI

BILI ISTINSKI."



- Sienkiewitz -





.........................




.........................




.........................

iv 208

j fin 208





.........................




.........................




.........................





iv 208

p 208

iv 208

.........................




.........................




.........................


ČITAM:


alex

amaterka

babl

blogdogg

brod u boci

builderica

chablis

cookandplay

daniela1

dražen

ed hunter

edo

euro

fra gavun

golden age

handmade cvjetići

hannah

hocemocenzuru

jin

joanna

knjižna buba

kulerica

lido

malo ti malo ja

matična ploča

mecabg

mickwar

Mjesečina

močvara

modesti

more ljubavi

mushin (CZ)

mushin (H)

mushin (HJC)

mushin (N)

nešto se kuha!

nachtfresser

nataša

neverin

nissnisa

obadžo

pametni zub

propheta nemo

seka smith

shadow of soul

simple minds

sredovječni udovac

suncokreti nad oblacima

Svemirske pjesme

teuta

tina.

tina-nakit

toma juda

tox fox

30 - 10

twirl

upitaj životinju

valcer

Vazektomija

vještičje sijelo

windfuckersister

Zvonka



.........................




.........................




.........................


ČEKAM ih:


dejmon 

kojotica

LudiSplitjo

Mutna H2O

teobaldin teatar


.........................




.........................




.........................


iv 208
Photobucket
Photobucket

.........................




.........................


..* A R H I V A *

.........................

RODBINA

IMAGINE

MIJENJAM OBIČAJE

ŠTO TE NEMA?

SLUČAJNO

BOJIM SE GLADI!

NIŠTA NIJE KAO PRIJE!

PARENJE KOKOŠIJU

NEVOLJA

JA NE BIH NIKADA

OPROSTILA SAM

MOJE PROLJEĆE

PENIS BONUS

MOJA NAJDRAŽA ZVJEZDICE!
(1.2.2013.)

SUMRAK
(27.1.2013.)

ZIMSKA DEPRESIJA

LANJSKI SNIJEG

KAKAV KARAKTER!
" _blank?>KAKAV KARAKTER!

SRETNA NOVA!

VRIJEME PRAŠTANJA

JA SAM SPREMNA!

PANIKA!

PROKLETSTVO
(13.12.2012.)

SJEĆANJE
(...12.2012.)

KAKO BI TO BILO?
(2.12.2012.)

TIME TO SAY...
(26.11.2012.)

ODBROJAVANJE
(21.11.2012.)

KAZNA

COLBEN

DIREKTAN PRIJENOS SMAKA

UMIREEEM!

GROZNO!

JEBENICA!

NOVA RAHELA

GRADOM

MIRChE DOJDI MI NA BLOG 3

AMAN MIRCHE, AMAN!

ČEGA SE JOŠ ODREĆI?

MIRChE DOJDI MI NA BLOG 2

TREBAM LI DELATI ZIMNICU?

HOĆU LI IKADA?

HAHAHA... ALEX!

NE SPOMINJITE OTKAZ

SVAĐE

MIRChE DOJDI MI NA BLOG 1

RECIDIV (NARAVNO BOMBAY!

TO JE SVE!

OPET BOMBAY!!!

TRES... TRES... BOMBAY I DALJE TRESE!

BOMBAY GROZNICA TRESE!

JOŠ FILMOVA!

JESEN

OKOŠTAVANJE

LIJEPA I(LI) PAMETNA
(10.9.2012.)

KAKO SAM PRESTALA BITI RAZMAŽENA
(7.9.2012.)

KAKO NASTAJE TRAČ
(4.9.2012.)

ŠTO SI U KAVU STAVILA
(2.9.2012.)

NAKON ANKETE
(...8.2012.)

ANKETA
(25.8.2012.)

OVOGA LJETA
(13.8.2012.)

ODMOR
(20.7.2012.)

POGODI SASTOJKE 11 - REZULTATI, RECEPT
(19.7.2012.)

ŠTO OBUĆI?

POGODI SASTOJKE 11

KUKCI, DEMONI, PROZORI

NA PLUS ČETRDESET

USIJANJE

ALA JE BILA OVDJE

IŠČUPANA

HOTELSKI NESTAŠLUCI

19.6.2012.

ROĐENDAN MOJE STARE

SAN

SWINGERI

KADA RODITELJI PUŠE TRAVU

POGODI SASTOJKE - SPECIJALNO IZDANJE

POGODI SASTOJKE OVOGA JELA

PUŽEVI

JA MENGELE

ZAGORSKA FEŠTA

BLOG, SWEET BLOG!

TRAG

JUHICA OD PROSA

RAZREDNICA 2

PRVI F MAJ

RAZREDNICA
(24.4.2012.)

BROJIM (20.4.2012.)

RATAR IZ DAVNINE

VOLJETI

IMAM ŽIVOT!

SRETAN USKRS 2012.!

HAHAHA, KAKO SAM IH...

VRAŽJA JAJA

GORKE SUZE

NEMIR

SAVIJAČA

KUGLA - APDEJT

TOTALNO U...

SPECIJALNO IZDANJE: NAĐI TU RIJEČ!

NAĐI TU RIJEČ!

TUŽNA PJESMA

NEGDJE POSTOJI BOG

PRINC ALEKSANDAR

MASKE

NEOBJAŠNJIVO

MAFINI

VAL... VAL... VALENTINOVO!

OPET SE BRINEM

TARA
MIRIM SE SA SUDBINOM

ONI DOLAZE

TEŠKO JE OBJASNITI

ZLEVKA

PROMJENA

LOŠE

UĐEMO LI - NAJEBALI SMO!
(21.1.2012.)

ZATIŠJE

ZVUKOVI, DODIRI, SJENE

DROBIM

NA NA NA

POSTBLAGDANSKA JADIKOVKA

KRATKA BOŽIĆNA PRIČA & ČESTITKA

HVALISANJE

HANS

ANĐELI I BOMBONI

NWO

KREATIVA

NAKURNJAK

TAJNA O TAJNI

MAURO

TRENUTAK KADA JE UMRO BORGES

OVA JESEN

MOJE MANE

DAMJANA

SVIJETLI TRENUTCI

GODIŠNJI ODMOR TOČKA KOM

VOLI LI ONA MENE UOPĆE?

MURPHYEV ZAKON

PLANKING

TEOBALDIN CIRKUS

OVISNA O BLOGU

BIRTHDAY (19.6.2011.)

.........................

Photobucket .........................





.........................


OD 22.1.2013.











Copyright ©

by Teobaldin teatar