02.06.2013., nedjelja

SLUČAJNO




 photo MOB595.jpg



k1c photo k1c.jpg



 photo MOB595.jpg



Teta Irena bila je kupila puno kupina na trgu i od njih skuhala sok… mmm mljac… za zimu. Razlila ga je u flaše i odnijela u podrum gdje je držala i ostalu zimnicu, poredala flaše na policu. Te jeseni skuhala je toga soka abnormalno puno - dobila je čak 30 flaša sirupa! Poredala ih tako po polici, rekoh. Bilo ih je lepo videti… a i ona bila je ponosna, svima se hvalila.

Svi su se nadali da će dobiti koju flašu toga soka, jer naravno, nije bilo šanse da ona to sve sama popije. Obećala je da će dati svima.

Ali teta Irena nikako nije davala taj sok.
Sinu J i njegovoj obitelji dala je jednu flašu, sinu B i njegovoj obitelji jednu - i to je bilo sve. B se pobunio, rekao joj je da je škrta, da zaista ima previše toga soka i zašto im ne bi dala još. Ona se izmotavala da će im dati drugi put.

No nedugo zatim desila se katastrofa. Improvizirana polica na kojoj je bio sok pukla je i sve flaše popadale i porazbijale se… sve do jedne! Ta polica - to je bila jedna daska, naslonjena na cigle… i ta daska se svinula pod teretom tih flaša i pukla.

Bog ju je kaznio... odmah je netko zlurado komentirao (mislim da sam to baš bila ja) ...da je poklonila nešto više od toga silnoga soka, teret bi bio manji i polica možda ne bi pukla.



Moj kum B jednom mi je rekao da on nikada ne bi uzeo novac da ga nađe na cesti, pa makar se radilo o samo deset kuna. Pitala sam ga zašto, a on mi je rekao da je to kod njega tako - ako pronađe nešto što nije njegovo i uzme… u vrlo kratkom roku onda on izgubi nešto svoje.

Naveo mi je par primjera… Jednom je tako na cesti pronašao neki novac, ma nešto sitno… nije bilo bogzna što, nekome valjda ispalo, nigdje nikoga nije bilo i on se sagnuo i uzeo to. Još istog toga dana na večer on je izgubio svoj novi šal koji si je nedavno bio kupio i koji je koštao baš toliko novaca koliko je našao.



A baš sam i ja primijetila nedavno… imala sam vrlo lijep upaljač. Jedan dan dođe k meni jedna cura i vidi upaljač i počne se diviti. I opet se divi... Meni je bio drag taj upaljač, ali kada sam vidjela koliko bi ga ona željela, odlučim pokloniti joj ga. Malo mi je bilo žao, ali onda sam odlučila i od srca joj poklonila.
I onda istoga popodneva odem u posjetu kod nekih ljudi i čovjek izvadi prekrasni upaljač i pokloni mi.



Razvesele me takve neke sitnice, slučajnosti, koje nas navedu da na trenutak pomislimo kako se u životu sve izravnava.



A sada nešto sasvim drugo:



 photo pi1400.jpg
Neki dan popnem se gornjogradskom uspinjačom, pa onda u
Klovićeve dvore, kad ono tamo - izložba!. Najskuplja izložba
u hrvatskoj povijesti! Rekoh sebi, kada je to tako skupo, to
sigurno i vrijedi... pa se još jače zainteresiram.


pi 2 400 photo pi2400.jpg
Portret Dore Maar - Dora Maar često je plakala jer je Picasso
pored nje imao još jednu ljubavnicu. Zato ju je valjda na ovoj
slici naslikao tužnu. Fascinantna mi je ta zelena sjena preko
njezinoga lica. Mislim da muškarci baš ne vole žene koje plaču,
ljepše su im žene koje se smiju.


 photo pi3400.jpg
Trudna žena (bronca) - Simbolizira plodnost i posjetitelji koji
žele imati puno djece dotiču njezin pupak vjerujući da će im
to donijeti sreću i da će im se ta želja ostvariti... zato se pupak
tako sjaji! Ja sam naprotiv dobro pazila da se ne spotaknem...
i slučajno ne dotaknem taj pupak, ne bih htjela imati više djece,
dovoljno mi je ovo što imam.


pi 4 400 photo pi4400.jpg
Autoportret


pi 5 400 photo pi5400.jpg
Sjedi starac


 photo pi6400.jpg
Zagrljaj


pi 7 400 photo pi7400.jpg
Obitelj



A jučer...



g 1 400 photo g1400.jpg
Dok sam bila u šetnji iznenada ugledam guštera! Normalno,
počnem vrištati (kako i ne bih - srodnik reptilijanke demonice
Ale Stribogove, koja me posjećuje noću i plaši). Mislila sam,
bude se splašil i pobegel, ali on ništa, samo stoji kao ukopan
i gleda me. A bil je celi blatnjavi, imal je na sebi sasušenoga
blata... Onda ga počnem tjerati... mašem rukom i vičem: "Iš,
iš!" - opet ništa. Rekoh, ništa, kada se ne da oterati idem ga
barem poslikati, izvadim mobitel i škljocnem - e, onda je pobegel.



 photo MOB595.jpg



- 22:20 - UBIJ BLOGERA U MENI ! (37) - Isprintaj - #

B ru p 208 photo Brup208.jpg


F


B pr1 150
Designed by Teobalda
B br 208











.........................




.........................




.........................





(UMJESTO OPISA)




"A PREMDA JE

GOVORIO ZAOBILAZNO

I PONEKAD IZMIŠLJAO,

U NJEGOVOM SE GLASU

OSJEĆALA ISTINA,

JER SU MU OSJEĆAJI

BILI ISTINSKI."



- Sienkiewitz -





.........................




.........................




.........................

iv 208

j fin 208





.........................




.........................




.........................





iv 208

p 208

iv 208

.........................




.........................




.........................


ČITAM:


alex

amaterka

babl

blogdogg

brod u boci

builderica

chablis

cookandplay

daniela1

dražen

ed hunter

edo

euro

fra gavun

golden age

handmade cvjetići

hannah

hocemocenzuru

jin

joanna

knjižna buba

kulerica

lido

malo ti malo ja

matična ploča

mecabg

mickwar

Mjesečina

močvara

modesti

more ljubavi

mushin (CZ)

mushin (H)

mushin (HJC)

mushin (N)

nešto se kuha!

nachtfresser

nataša

neverin

nissnisa

obadžo

pametni zub

propheta nemo

seka smith

shadow of soul

simple minds

sredovječni udovac

suncokreti nad oblacima

Svemirske pjesme

teuta

tina.

tina-nakit

toma juda

tox fox

30 - 10

twirl

upitaj životinju

valcer

Vazektomija

vještičje sijelo

windfuckersister

Zvonka



.........................




.........................




.........................


ČEKAM ih:


dejmon 

kojotica

LudiSplitjo

Mutna H2O

teobaldin teatar


.........................




.........................




.........................


iv 208
Photobucket
Photobucket

.........................




.........................


..* A R H I V A *

.........................

RODBINA

IMAGINE

MIJENJAM OBIČAJE

ŠTO TE NEMA?

SLUČAJNO

BOJIM SE GLADI!

NIŠTA NIJE KAO PRIJE!

PARENJE KOKOŠIJU

NEVOLJA

JA NE BIH NIKADA

OPROSTILA SAM

MOJE PROLJEĆE

PENIS BONUS

MOJA NAJDRAŽA ZVJEZDICE!
(1.2.2013.)

SUMRAK
(27.1.2013.)

ZIMSKA DEPRESIJA

LANJSKI SNIJEG

KAKAV KARAKTER!
" _blank?>KAKAV KARAKTER!

SRETNA NOVA!

VRIJEME PRAŠTANJA

JA SAM SPREMNA!

PANIKA!

PROKLETSTVO
(13.12.2012.)

SJEĆANJE
(...12.2012.)

KAKO BI TO BILO?
(2.12.2012.)

TIME TO SAY...
(26.11.2012.)

ODBROJAVANJE
(21.11.2012.)

KAZNA

COLBEN

DIREKTAN PRIJENOS SMAKA

UMIREEEM!

GROZNO!

JEBENICA!

NOVA RAHELA

GRADOM

MIRChE DOJDI MI NA BLOG 3

AMAN MIRCHE, AMAN!

ČEGA SE JOŠ ODREĆI?

MIRChE DOJDI MI NA BLOG 2

TREBAM LI DELATI ZIMNICU?

HOĆU LI IKADA?

HAHAHA... ALEX!

NE SPOMINJITE OTKAZ

SVAĐE

MIRChE DOJDI MI NA BLOG 1

RECIDIV (NARAVNO BOMBAY!

TO JE SVE!

OPET BOMBAY!!!

TRES... TRES... BOMBAY I DALJE TRESE!

BOMBAY GROZNICA TRESE!

JOŠ FILMOVA!

JESEN

OKOŠTAVANJE

LIJEPA I(LI) PAMETNA
(10.9.2012.)

KAKO SAM PRESTALA BITI RAZMAŽENA
(7.9.2012.)

KAKO NASTAJE TRAČ
(4.9.2012.)

ŠTO SI U KAVU STAVILA
(2.9.2012.)

NAKON ANKETE
(...8.2012.)

ANKETA
(25.8.2012.)

OVOGA LJETA
(13.8.2012.)

ODMOR
(20.7.2012.)

POGODI SASTOJKE 11 - REZULTATI, RECEPT
(19.7.2012.)

ŠTO OBUĆI?

POGODI SASTOJKE 11

KUKCI, DEMONI, PROZORI

NA PLUS ČETRDESET

USIJANJE

ALA JE BILA OVDJE

IŠČUPANA

HOTELSKI NESTAŠLUCI

19.6.2012.

ROĐENDAN MOJE STARE

SAN

SWINGERI

KADA RODITELJI PUŠE TRAVU

POGODI SASTOJKE - SPECIJALNO IZDANJE

POGODI SASTOJKE OVOGA JELA

PUŽEVI

JA MENGELE

ZAGORSKA FEŠTA

BLOG, SWEET BLOG!

TRAG

JUHICA OD PROSA

RAZREDNICA 2

PRVI F MAJ

RAZREDNICA
(24.4.2012.)

BROJIM (20.4.2012.)

RATAR IZ DAVNINE

VOLJETI

IMAM ŽIVOT!

SRETAN USKRS 2012.!

HAHAHA, KAKO SAM IH...

VRAŽJA JAJA

GORKE SUZE

NEMIR

SAVIJAČA

KUGLA - APDEJT

TOTALNO U...

SPECIJALNO IZDANJE: NAĐI TU RIJEČ!

NAĐI TU RIJEČ!

TUŽNA PJESMA

NEGDJE POSTOJI BOG

PRINC ALEKSANDAR

MASKE

NEOBJAŠNJIVO

MAFINI

VAL... VAL... VALENTINOVO!

OPET SE BRINEM

TARA
MIRIM SE SA SUDBINOM

ONI DOLAZE

TEŠKO JE OBJASNITI

ZLEVKA

PROMJENA

LOŠE

UĐEMO LI - NAJEBALI SMO!
(21.1.2012.)

ZATIŠJE

ZVUKOVI, DODIRI, SJENE

DROBIM

NA NA NA

POSTBLAGDANSKA JADIKOVKA

KRATKA BOŽIĆNA PRIČA & ČESTITKA

HVALISANJE

HANS

ANĐELI I BOMBONI

NWO

KREATIVA

NAKURNJAK

TAJNA O TAJNI

MAURO

TRENUTAK KADA JE UMRO BORGES

OVA JESEN

MOJE MANE

DAMJANA

SVIJETLI TRENUTCI

GODIŠNJI ODMOR TOČKA KOM

VOLI LI ONA MENE UOPĆE?

MURPHYEV ZAKON

PLANKING

TEOBALDIN CIRKUS

OVISNA O BLOGU

BIRTHDAY (19.6.2011.)

.........................

Photobucket .........................





.........................


OD 22.1.2013.











Copyright ©

by Teobaldin teatar