02.01.2012., ponedjeljak

POSTBLAGDANSKA JADIKOVKA




zz zed 595 g



2012! x



zz zed 595 g



Dragi moji blogeri, evo stigla je i ta famozna 2012. godina - godina o kojoj se zaista jako puno pisalo prije nego je uopće i došla!
Godina 2012. je počela, pa što Bog dadne!!!

Ja na početku svake godine donosim neke važne odluke za sebe, jer želim postati bolja osoba. Ove godine odlučila sam da ću biti manje lijena! (Zlobnici će sada reći da se sigurno potajno nadam smaku svijeta.)

I dok nisam zaboravila, svima vama, a i sebi, želim da ne bude smaka svijeta i da 2012. bude zapravo jedna vrlo, vrlo sretna godina!

Inače, za blagdane volim okititi kuću, ali na svoj poseban način!



proz
Moj poganski prozor


proz x
Evo, čovjek si taman hoće nekaj poslikati, a onda uvijek
netko upada i smeta!



Inače, svake godine za blagdane dobijem i neki otkačeni poklon. Ove godine je to PODVEZICA! Hehe, što će to meni, meni to ne treba!



podvezica
Podvezica



Svi moji praznici su slični, prejedem se, obločem se i onda sam danima bolesna. Sada sam bolesna!

Vratila sam se iz Mađarske u dijelovima (ne, nisam srela Čačića po putu, nego mi je to od bančenja). Doma me dočekala ovakva pšenica!



paenn
Pšenica



Poslikala sam ju zato da vidite kako se osjećam - da tako se i ja osjećam sada. Pšenicu ću baciti u smeće, no što ću sa sobom?

Pijem već ne znam koju po redu kavu, sve ne bih li došla k sebi, ali kava tu ništa ne pomaže. O Blagi Bože, kako ću raditi, kako ću bilo što?!
A… joj… joj… joj…



kava
Tko zna koja već kava po redu...



A lijepo sam si obećala da se nikada više neću napiti… ali čim u hotelu popiješ piće dobrodošlice - povratka više nema!

Sve me boli - glava, kičma, trbuh… Najviše me boli mali mozak. Moj muž veli da me boli mali mozak jer velikog niti nemam. Bezobraznik! To ne bude prošlo samo tako, osvetit ću mu se!
Inače, ja mislim da me boli mali mozak jer mi se mijenja struktura DNK, valjda se pretvaram u neko više biće, što ja znam…

Kažu da je dobro popiti gorku kavu sa sokom od limuna. A idem probati…



kava lim
Bljak!


smeta x
A gle njega - opet smeta!



Neki preporučuju pojesti par badema…



bademi
Bademi



Ni od toga ništa, ebeš bademe...

Kako se nisam sjetila! Tibetanski čaj, to je moćno!



tibett
Tibetanski čaj


tibett x
To piju Tibetanci - mora da je dobrooo!



Ipak čini mi se da će trebati nešto žešće!



pliv 1


pliv 2


pliv 3
Uostalom, jači je kodein nego kofein.



Pa je, bolovi su malo popustili, ali tako sam malaksala... i opet ta vražja mučnina!

Ma pojela bih crnoga vraga samo da mi prođe ova mučnina!
Čula sam da ako pojedeš prijesni krumpir, da si ko nov, mamurluk odmah nestane… Ali… ali…
Ne! To ne mogu! Bljak!



Krumpir
Prijesni krumpir! Pa tek bi od ovoga čovjek povraćal
- katafakingstrofa!



Samo da ozdravim, nikad... NIKAD VIŠE NEĆU PITI!



O Bože nešto mi mora pomoći!
Nisam dugo pila gotu kolu… Hm, možda joj je već istekao rok trajanja…



gotu kola
Gotu kola



Ma nema veze – roknut ću jednu… dvije… tr…

Izgleda da je ipak istekao rok trajanja…

Sad gledam ovu moju kraljevsku čašu - već mi se magli pred očima - i pada mi na pamet da nešto POPIJEM…!



<br />
aaa
Magla svuda...


<br />
aaa xx
Magla oko nas...



Možda...



red
Ma ne trebaju krila, samo da stanem na noge...



Red Bull… ali lajt (bez vodke).



Alefakingluja, vrti mi se u glavi, pogledavam gdje mi je krevet…
Moram sada ići, ne bu dobro, ne bu dobro, jooj…



(E, a sjećate se podvezice? A mislili ste da ju neću isprobati, he he?)



``P
!!!



PS: Obećala sam donijeti fotke iz Budimpešte, kamo sam išla na doček Nove godine. Ubit će me aploudanje!



zz zed 595 g



BUDIMPEŠTA



Sjetila sam se kako je @Neverin uzviknuo: - Te sakam Makedonijo!
Ja ću uzviknuti: - Szeretem... volim te Mađarska!



hilton
Nije da se hvalim, ali bili smo smješteni u Hiltonu.
Inače, u Budimpešti ih ima dva.


hilton budim
Hilton - Budim


Ulaz u hotel
Ulaz u hotel


predvorje
Predvorje hotela


bor
Bor u predvorju hotela


soba
Soba u hotelu. Prvi susjed do nas bila je poznata osba iz
hrv. javnog života o kojoj se posljednjih dana puno pisalo u
našim medijima (nogomet).


minibar
Mini bar


cuga 1
Cuga 1


cuga 2
Cuga 2


vidikovac hotel
Vidikovac iz hotela - pogled na Parlament, koji je nekada bio
najveći parlament na svijetu, a sada je treći. Zgrada je
izgrađena od bihaćkog kamena.


pogl iz Budima
Pogled iz Budima.


sv Stjepan
Bazilika sv. Stjepana. U njoj je pokopan prvi mađarski kralj
i svetac Stjepan (Ištvan) I.


Baz sv St
Okićen trg ispred Bazilike sv. Stjepana.


ulica
Okićena ulica


Trg heroja
Trg heroja


MLU
Muzej lijepih umjetnosti


galer
Galerija umjetnosti


spom pobj
Spomenik pobjede (u čast pobjede ruske vojske 1945.).
Središnji dio spomenika je žena koja drži palmin list.


klizaliate
Klizalište


spomenik njemu
Spomenik kralja sv. Stjepana - Konjanik


crkva kralja matije
Crkva kralja Matije


aareni prozori 2
Raznobojni prozori 1


raz proz 3
Raznobojni prozori 2


voznja dunavom
Vožnja Dunavom


Brodovi
Brodovi na Dunavu


Dunav
Dunav u magli


most
Lančani most na Dunavu. Dunav je plav samo u
Straussovom valceru.


suveniri
Štand sa suvenirima


hrana
Štand sa hranom


aeairi
Šeširi za doček Nove godine


vinoteka
Vinoteka


balaton
Na Balatonu



Nemrem više aploud...



zz zed 595 g



Zvoni mi u ušima, nešto kao: Priznajem, priznajem, priznajem...







- 23:18 - UBIJ BLOGERA U MENI ! (31) - Isprintaj - #

B ru p 208 photo Brup208.jpg


F


B pr1 150
Designed by Teobalda
B br 208











.........................




.........................




.........................





(UMJESTO OPISA)




"A PREMDA JE

GOVORIO ZAOBILAZNO

I PONEKAD IZMIŠLJAO,

U NJEGOVOM SE GLASU

OSJEĆALA ISTINA,

JER SU MU OSJEĆAJI

BILI ISTINSKI."



- Sienkiewitz -





.........................




.........................




.........................

iv 208

j fin 208





.........................




.........................




.........................





iv 208

p 208

iv 208

.........................




.........................




.........................


ČITAM:


alex

amaterka

babl

blogdogg

brod u boci

builderica

chablis

cookandplay

daniela1

dražen

ed hunter

edo

euro

fra gavun

golden age

handmade cvjetići

hannah

hocemocenzuru

jin

joanna

knjižna buba

kulerica

lido

malo ti malo ja

matična ploča

mecabg

mickwar

Mjesečina

močvara

modesti

more ljubavi

mushin (CZ)

mushin (H)

mushin (HJC)

mushin (N)

nešto se kuha!

nachtfresser

nataša

neverin

nissnisa

obadžo

pametni zub

propheta nemo

seka smith

shadow of soul

simple minds

sredovječni udovac

suncokreti nad oblacima

Svemirske pjesme

teuta

tina.

tina-nakit

toma juda

tox fox

30 - 10

twirl

upitaj životinju

valcer

Vazektomija

vještičje sijelo

windfuckersister

Zvonka



.........................




.........................




.........................


ČEKAM ih:


dejmon 

kojotica

LudiSplitjo

Mutna H2O

teobaldin teatar


.........................




.........................




.........................


iv 208
Photobucket
Photobucket

.........................




.........................


..* A R H I V A *

.........................

RODBINA

IMAGINE

MIJENJAM OBIČAJE

ŠTO TE NEMA?

SLUČAJNO

BOJIM SE GLADI!

NIŠTA NIJE KAO PRIJE!

PARENJE KOKOŠIJU

NEVOLJA

JA NE BIH NIKADA

OPROSTILA SAM

MOJE PROLJEĆE

PENIS BONUS

MOJA NAJDRAŽA ZVJEZDICE!
(1.2.2013.)

SUMRAK
(27.1.2013.)

ZIMSKA DEPRESIJA

LANJSKI SNIJEG

KAKAV KARAKTER!
" _blank?>KAKAV KARAKTER!

SRETNA NOVA!

VRIJEME PRAŠTANJA

JA SAM SPREMNA!

PANIKA!

PROKLETSTVO
(13.12.2012.)

SJEĆANJE
(...12.2012.)

KAKO BI TO BILO?
(2.12.2012.)

TIME TO SAY...
(26.11.2012.)

ODBROJAVANJE
(21.11.2012.)

KAZNA

COLBEN

DIREKTAN PRIJENOS SMAKA

UMIREEEM!

GROZNO!

JEBENICA!

NOVA RAHELA

GRADOM

MIRChE DOJDI MI NA BLOG 3

AMAN MIRCHE, AMAN!

ČEGA SE JOŠ ODREĆI?

MIRChE DOJDI MI NA BLOG 2

TREBAM LI DELATI ZIMNICU?

HOĆU LI IKADA?

HAHAHA... ALEX!

NE SPOMINJITE OTKAZ

SVAĐE

MIRChE DOJDI MI NA BLOG 1

RECIDIV (NARAVNO BOMBAY!

TO JE SVE!

OPET BOMBAY!!!

TRES... TRES... BOMBAY I DALJE TRESE!

BOMBAY GROZNICA TRESE!

JOŠ FILMOVA!

JESEN

OKOŠTAVANJE

LIJEPA I(LI) PAMETNA
(10.9.2012.)

KAKO SAM PRESTALA BITI RAZMAŽENA
(7.9.2012.)

KAKO NASTAJE TRAČ
(4.9.2012.)

ŠTO SI U KAVU STAVILA
(2.9.2012.)

NAKON ANKETE
(...8.2012.)

ANKETA
(25.8.2012.)

OVOGA LJETA
(13.8.2012.)

ODMOR
(20.7.2012.)

POGODI SASTOJKE 11 - REZULTATI, RECEPT
(19.7.2012.)

ŠTO OBUĆI?

POGODI SASTOJKE 11

KUKCI, DEMONI, PROZORI

NA PLUS ČETRDESET

USIJANJE

ALA JE BILA OVDJE

IŠČUPANA

HOTELSKI NESTAŠLUCI

19.6.2012.

ROĐENDAN MOJE STARE

SAN

SWINGERI

KADA RODITELJI PUŠE TRAVU

POGODI SASTOJKE - SPECIJALNO IZDANJE

POGODI SASTOJKE OVOGA JELA

PUŽEVI

JA MENGELE

ZAGORSKA FEŠTA

BLOG, SWEET BLOG!

TRAG

JUHICA OD PROSA

RAZREDNICA 2

PRVI F MAJ

RAZREDNICA
(24.4.2012.)

BROJIM (20.4.2012.)

RATAR IZ DAVNINE

VOLJETI

IMAM ŽIVOT!

SRETAN USKRS 2012.!

HAHAHA, KAKO SAM IH...

VRAŽJA JAJA

GORKE SUZE

NEMIR

SAVIJAČA

KUGLA - APDEJT

TOTALNO U...

SPECIJALNO IZDANJE: NAĐI TU RIJEČ!

NAĐI TU RIJEČ!

TUŽNA PJESMA

NEGDJE POSTOJI BOG

PRINC ALEKSANDAR

MASKE

NEOBJAŠNJIVO

MAFINI

VAL... VAL... VALENTINOVO!

OPET SE BRINEM

TARA
MIRIM SE SA SUDBINOM

ONI DOLAZE

TEŠKO JE OBJASNITI

ZLEVKA

PROMJENA

LOŠE

UĐEMO LI - NAJEBALI SMO!
(21.1.2012.)

ZATIŠJE

ZVUKOVI, DODIRI, SJENE

DROBIM

NA NA NA

POSTBLAGDANSKA JADIKOVKA

KRATKA BOŽIĆNA PRIČA & ČESTITKA

HVALISANJE

HANS

ANĐELI I BOMBONI

NWO

KREATIVA

NAKURNJAK

TAJNA O TAJNI

MAURO

TRENUTAK KADA JE UMRO BORGES

OVA JESEN

MOJE MANE

DAMJANA

SVIJETLI TRENUTCI

GODIŠNJI ODMOR TOČKA KOM

VOLI LI ONA MENE UOPĆE?

MURPHYEV ZAKON

PLANKING

TEOBALDIN CIRKUS

OVISNA O BLOGU

BIRTHDAY (19.6.2011.)

.........................

Photobucket .........................





.........................


OD 22.1.2013.











Copyright ©

by Teobaldin teatar